Vad sägs som en update?

Tjoho! :)

Nu har det varit några hektiska dagar jag haft så jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. 

Hur som helst, I fredags pluggade jag hela dagen och sen spela jag match mot Skabersjö på kvällen.
Drog även på mig en känning på min vad.. gör satans ont fortfarande :( 

Menmen.. & i lördags stack jag upp till stan med Mamma. ♥
Jag fick handlat Carolines födelsedagspresent samt födelsedagspresenter till Pappa.

Därefter gick vi bort och satte oss på Lillatorg och tog en fika, myyys! 

Sedan tog jag tåget vidare mot Hässleholm där min systers pojkvän Benny och Linus hämtade mig.
Vi stack sedan och käkade lite onyttigheter på Donkan och sen vidare hem till söstra mi.

Sedan tillbringa jag hela min lördag hos dem i Vinslöv, verkligen något man behöver ibland ♥

Under kvällen flydde även jag och min syster fältet då vi gick ut och tog en fin promenad i det fina vädret.
Var borta i två timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord..
Också sånt som behöver då och då.. tack för allt söstra mi ♥

Därefter kollade vi på Eurovision song contest och vilket jävla skit! 
Jag tycker bara att det spårar ur mer och mer för varje år som går? 
Vilka skitlåtar rent ut sagt och jag menar Tysklands vinnarlåt var verkligen inte bra.. nej, USCH!

& i söndags, blev det lite pluggning och sådär sedan blev det kalasfirande med goda pajer och sånt :D 

Vid 6 tiden landa jag hemma i min säng igen, sköönt! 
När man bara sov 4 timmar under lördagsnatten så behövde man få sig en powernap! ;) 

& nu i veckan har jag bara pluggat typ, nörd som jag är! :D höhö. 
Även fått veta att jag fått väldigt fina betyg och omdömmen på mina senaste arbeten..
Vilket känns SÅ himla bra.. är verkligen så stolt över mig själv imellanåt! :) 

Sedan har jag bara tränat och sådär också, i vanlig ordning :D 

Igår, så tog jag det mest lugnt under dagen.. sedan åkte jag in till stan och mötte upp tjejerna och sen handlade vi presenter från oss alla till Caroline som hon skall få på sitt födelsedagsfirande på lördag! :)

& på söndagmorgon drar jag mig vidare tillbaka till Norge, :) ska bli mysigt att få träffa Bernt igen ♥

Daaagens planer då, skall alldeles strax hoppa in i duschen och fixa mig..
Sen ska jag vidare till lund och träffa min lärare och få en ny kurs för denna veckan :)
Senare ikväll blir bara vanlig fuuuuuzzballsträning.. laddning inför matchen imorgon.
Frågan är dock om jag hinner spela.. vi får se :)

Menmen.. nu har en liten update kommit iallafall.. va nöjda för det ;) höhö. 

Skriver mer ikväll eller imorgon, jag lovar! Take care.

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: TESS

tack själv! verkligen supermysigt!

2010-06-04 @ 08:17:56
Postat av: pernilla

För det var det verkligen söstra mi <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback