Söndag.

Tjenare!

Idag är det söndag, men inte vilken söndag som helst för idag kommer Bernt hit!! :D 
Ska bli väldigt skönt att träffas igen, men det är det iförsig alltid. ♥

Hur som helst, denna vecka har uppdateringen uteblivit eftersom jag har haft såå mycket att göra.
Det har varit mina sista skolarbete som lämnats in och sen har jag tränat och sådär.

MEN, nu är det över.. skolan då alltså, hehe! Har lämnat in allting och väntar på svar från min lärare :)
Är hon nöjd med allt så får jag väl mina slutbetyg denna kommande vecka eller nästa!!

Skolan i sig har verkligen gått hur snabbt som helst.. men gud vet att jag har slitit!
Herregud.. har liksom varit nätter man suttit uppe till 3 eller 4 på morgonen och skrivit.. 
Ja herregud, men somsagt.. det är väldigt skönt att det snart är över! :) 

Så fort jag fått mina betyg ska jag skriva mig ett killerasCV och börja söka jobb i Norge!! 
Fattar ni, att snart flyttar jag dit.. herre min skapare.. :D 

menmen.. i helgen har jag iallafall INTE festat, ( inte denna helgen heller tänker ni nu va!! ) 
för jag har faktiskt varit skitduktig den senaste tiden och skippat allt med fest!! :D

Men i fredags så började dagen med att min fina syster Tess och Benny, samt deras barn kom och hämtade upp mig sen körde vi vidare ut till Ikea och shoppa lite! ( och åt köttbullar såklart!! )
Det var huur mysigt som helst!! Skönt att bara få koppla av för en gångs skull, hehe!
Men iförsig så har jag och tess alltid det mysigast på Ikea.. det är ungefär som vårt andra hem! ;) hehe!

Senare på kvällen stack jag ute och käkade på Mando med Mia, vi firade att skolan var över och så.
Hur myysigt som helst var det!! Men minst en dejt ska vi få till innan jag flyttar bestämde vi! :) 

Senare in på kvällen kom Johanna till mig och snackade lite skit runt 23 någongång.. hehe! :)
Vi var bara tvugna till det eftersom hon åker till Rhodos idag!!! :( Om typ 3 timmar... damn her!!

& igår gjorde jag faktiskt ingenting på hela dagen.. päronen har varit barnvakt under helgen till mina fina systerbarn så jag har bara myst med dom en maaassa! ♥

Men nu har dom åkt hem.. :( fast, en av dom stannade kvar här,
så honom ska jag mysa med resten av dagen! :D hehe!

Annars ska jag bara typ städa undan lite under dagen också, för sen kommer ju somsagt Bernt vid 8 ikväll! :)

menmen.. det blev en liten update iallafall :) ska skriva mer i veckan, loovar! Ha en fin dag :)

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: TESS

japp myyyysigt hade vi! :)

2010-06-20 @ 15:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback