Mycket har hänt sen sist..

Tjoho! 

Ja, mycket har hänt sen sist minst sagt.. hehe! 

Förra veckan tillbringade jag med Bernt, så himla skönt att ha honom här nere i en hel vecka. ♥

Vi var ute på Ikea och handlade till lägenheten, var iväg och shoppade och sen fira vi Pappa som fyllt år. 
Pappa fyllde år på midsommarafton så mamma och pappa ställde till med en stor fest.. 
Hur trevligt som helst! :) Verkligen superlyckat!

Dagen innan Pappa fyllde år ( i torsdags ) så hade vi grillat och sånt mys hela familjen..
Och sedan när klockan passerat midnatt och jag och Bernt ligger och ser en SJUK film så ringer det extremt mycket på dörren och man hör höga ljud av megafoner m.m.. 
Det visade då sig att var pappas två GAAALNA systrar och deras respektive som stod utanför med presenter och champange! ;) Glassigt or what!? 
Herregud vilken överraskning.. kan väl säga att pappa blev minst sagt tårögd! :) Så fint så!

Sen firade vi somsagt Pappa under midsommarafton.. vilket var väldigt trevligt. 
Bernt fick träffa hela tjocka släkten men allt gick hur bra som helst, kunde knappast gått bättre :) 
Kvällen avslutades även med att han fick en puss utav min fasters man.. hahaha, somsagt.. galet folk!

Sedan i lördags, hade varken jag eller Bernt krafter att göra så mycket så vi tillbringade dagen och kvällen hemma.
Såg filmer och bara mös mer eller mindre, hur skönt som helst! :D 

& i söndags, skulle Bernt åkt hem strax efter 9 på morgonen men när vi råkat försova oss och vaknade upp klockan 9 insåg vi snabbt att Bernt aldrig skulle hunnit med det tåget.. hehe, " VAD SYYYYND " ;) 

Så istället tog han ett tåg några timmarna senare.. men det var bara bra, för då hann vi umgås lite till ju! ♥

Sen i Måndags, gjorde jag faktiskt inget speciellt under dagen.. tog det mest lugnt och sola en massa ;) 
Sen träna jag min sista fotbollsträning med laget på kvällen. Usch! :( menmen. 

& igår ( tisdag. ) så tillbringa jag mer eller mindre hela dagen ute i trädgården och sola.. SJUUUKT varmt!! :D 
Senare under kvällen kom Johanna hit, skönt att se henne igen efter hon varit borta i 1 vecka på Rhodos! :) 

Vi satt o planerade lite inför vår roadtrip mot Norge på fredag, sen stack vi in till Bo01 och satte oss där och mös.
Hur myyysigt som helst.. dock börjar bo01s standard sjunka.. :( massa ICKEsvenskar där.. usch och tvi!!

Sen idaag, har jag först varit i Lund och träffat min lärare.. ( antog att jag skulle få mina betyg idag men neejdå ) istället fick jag veta att min datalärare inte skrivit på mina betyg så jag måste dit imorgon igen:( 
Fet ångest.. förstår inte varför min lärare inte bara kunde skickat det via mailen!? Åhh, suck!

Menmen.. sen efter jag vatt i Lund stack jag inom jobb och besökte dem.. alltid lika mysigt! :) 
" Tråkigt " att jag flyttar så jag inte kunde fortsätta där.. menmen! 

& nu ikväll stack jag in till stan och mötte upp min fina bästis Caroline på en kvällsfika ♥
Väääldigt skönt o träffa henne igen efter hon varit på Alanya i en vecka.. hehe!

Sen dök även Sara och Milla upp, sååå mys! 
Sen satt vi på fiket i några timmar och bara snackade en massa skit.. perfekt kväll mer eller mindre.
Tack girls, ni är underbara och SOOOM jag kommer sakna er när jag sticker.. ♥

Sen imorgon, ska jag somsagt in till Lund igen.. och förhoppningsvis få mina betyg då!!?? 
Sen ska jag bara ta det lugnt resten av dagen.. packa lite och så inför roadtripen på fredag!!!! :D

menmen.. nu har jag skrivit av mig lite.. hihi, alltid något!? ;) 

Vi hörs och jag ska bättra mig, jag lovar.. det är bara liiite mycket o tänka på nu :p hehe!

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback