Grillmys och lite sådant.

Hallåja!!

Igår hann jag inte uppdatera eftersom jag och Bernt var på besök hos min fina syster i Vinslöv. 

Vi åkte dit vid 1 tiden och tog en fika i solen med henne och Benny samt barnen..
Sedan bjöd dem på grillat, vilket var suuupergott!! :D 

Tusen tack för en härlig sommardag/kväll, det var supermysigt! :) 

Vi åkte hem vid 9 tiden och landa hemma runt 11.. och då var vi lagom trötta i huvudet.. hehe!

& idag, har vi tillbringat hela dagen i solen.. hur skönt som helst! :D 

Sedan ikväll har vi varit iväg och bowlat med min andra fina syster Malin och hennes kille Tony

Nu har vi nästan precis kommit hem och är lagom slitna efter både solen och bowlingen idag.. hehe! 

Nu ska jag och min älskling alldeles strax lägga oss i sängen och se på lite vänner.. såå mys! 

Imorgon styr jag och min älskling kosan mot Ikea för att hämta en hylla vi skall ha i badrummet.. :) 
Sedan ska vi inom stan och fixa lite saker inför pappas födelsedagsfest på fredag.

Ha en fin kväll mina vänner, för det skall jag ha! 

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: mollan

tack själv gumman var jätteroligt :) Haha

2010-06-24 @ 09:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback