Födelsedagsfirande och Norgetrip.

Hooj!

Igår, låg jag hela dagen i trädgården igen och stekte..
Men fyfaaan vad man har bränt sig :( usch.. hoppas det går över till brun färg snart ;) 

Senare in mot kvällen kom jennifer och strinnö och hämtade mig sen körde strinnö oss till Caroline

Det var ju dags för Carolines tjejmiddag och firande eftersom hon fyller 20 idag!!!!! :D
Grattis min älskling, hoppas du hade en perfekt kväll och natt igår! :D

Men hur som helst.. vi var ett helg gäng underbara tjejer på middagen igår.
Caroline hade gjort underbar mat samt efterrätt :D Så allt var verkligen på topp! 

Vid halv 1, drog folket vidare till Båten men jag stack hemåt eftersom jag skulle till Norge idag :)

& nu sitter jag då på bussen.. riktigt drygt :( Är riktigt trött idag också.. och sova på bussen går inte :( 

menmen.. nu ska jag äta lite chips :D lala. 

Hörs när jag är framme i Norge!!

/ Lillanilla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback