Sinnesjukt glad!!

Heeey!

Idag vaknade jag vid halv 9 tiden, lagom utvilad men ändå sjukt sliten.. haha!

Hur som helst, jag hoppade in i duschen och fixade till mig och sedan åt jag lite frukost. 

Därefter skjusade Pappa mig in till Lund där jag fick träffat mina lärare och fick mina betyg!!
Herregud så nöjd jag är!! Allt slit och jobb har lönat sig and THANK GOD för det! :D

Mina två lärare jag haft mest var så himla söta idag.. 
Dom bad mig hålla kontakten med dem och meddela dem hur det kommer gå i Norge o så! :D hihi.
Mer underbara lärare finns icke! :D Så det så!

Efter jag var klar i skolan gjorde jag lite ärenden i stan och sådär och sen begav jag mig mot bibblan.
Vilken lättnad det var att lämna tillbax alla böker man haft det senaste halvåret.. PUUST! :D hehe!

Sen ikväll har jag bara tagit det lugnt.. packat och lite sånt inför roadtripen imorgon! :) 
Sen kom morbror på besök ikväll så jag var lite social också. 

Nu, sitter jag här.. har sjuukt tråkigt :( Ska nog snart se en film eller något.. 
Saken är den att jag inte är trött eftersom jag " råka " somna i en timme innan.. haha! :( menmen. 

Hinner nog med en liten update imorgon innan vi drar också.. får vi hoppas iallafall ;) 

Godnatt gott folk! :) 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback