Kvällsmys på Lillatorg.

Haaj!

Igårnatt kunde jag verkligen inte somna.. det vart helt sjukt!
Jag la mig väl vid 1 tiden och när klockan var 3 hade jag fortfarande inte lyckats somna :( 

Tiden gick och trött var jag.. belive me!! men av någon anledning kunde jag inte somna :( 

Sist jag kolla på klockan så vart den 06.00 och därefter måste jag däckat.. haha. 
Sen vaknade jag halv tio imorse och var allt annat än pigg.. menmen! 

Under dagen idag har jag bara tagit det lugnt.. packat ytterliggare och sådär. 

Ikväll begav jag mig in till lillatorg där jag mötte upp caroline, kim och sara
Vi satte oss på ett fik och väl där satt vi och snacka en himla massa i över 3 timmar.. hehe! 

Har haft en väldigt mysig kväll med töserna, dom är så fina! ♥ love you longtime!!

Nu är jag hemma.. och borde sova, är så jäkla trött nu så sömn bör jag väl få idag!? :) 

menmen.. imorgon får vi se vad som sker, osäkert än vad jag ska göra.. hihi. 

Sov så gott mina vänner! 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback