Ikeamys och massa packning.

Hallåja!

Idag vaknade jag vid 9 tiden.. sen hoppa jag in i duschen och fixade mig. 

Därefter kom min syster hit, så körde vi med mamma till Ikea. 
Gick där och mös, planera och åt i några timmar.. väldigt skönt o få lite tid med dem innan flytten. ♥

Sen under kvällen har jag bara packat en jäkla massa.. men även kastat sjukt mycket. 
Just nu är jag uppe i 5 kartonger, 2 stora påsar och flera väskor fyllda med kläder m.m! 
Herregud.. visste inte att jag hade så mycket skit, lala :D 

Nu sitter jag iallafall här.. förstår inte varför jag är vaken dock!? Hm.. jaja! 

Imorgon bär det av mot stranden med mamma om vädret tillåter :)
Sedan ska jag in till stan och möta caroline, sara och kim på kvällen på en fika.. mysigt ♥

Snart blir somsagt jag och Bernt sambos.. det ska bli så himla mysigt :) hihi. SOM JAG LÄNGTAR!! ♥

menmen.. jag kanske borde lägga mig eftersom klockan är över halv två på natten.. haha!

Godnatt gott folk.. hoppas ni har haft en lika fin dag som jag :)

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback