Hemma i Sverige igen.

Tjallå! 

Lördagskvällen i Norge var hur bra som helst! :D 

Vi hade lite förfest hemma hos mig och Bernt och sedan efter många om och men begav vi oss vidare till stan. 

Dock kryyyyylla det av folk exakt överallt och det var omöjligt o komma in någonstans :(
Så vi tog taxi hem igen efter ett tag.. tråkigt men sant. 

Så vi tog fram lite godsaker och såg massvis av Vänner istället.. hehe, hur mysigt som helst :) 

& igår, ( söndag. ) så sov vi lääänge.. tills 1 typ :D hehe! 
Sedan körde tjejerna ner o handla frukost medans jag o Bernt städade undan i lägenheten typ :) 

Strax efter 15 körde vi hemåt mot Sverige.. Vi var hemma runt 21 tiden :) 
Sedan tog jag det bara lugnt.. man var lite sliten, hehe! 

& idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, mest packat upp och tvättat typ. 

Men nu har jag iallafall duschat och fixat mig och snart kommer Johanna hit o hämtar mig. 
Så ska vi vidare hem till Paula på tjejkväll, ska bli mys! Man behöver såna kvällar ibland :) 

menmen.. bilderna från helgen kommer upp inom kort, så fort jag fått dem av Johanna och Petra :)

Men tjejer, denna helgen i Norge behövdes verkligen.. fybubblan vad kul vi har haft! :D TAAAACK ♥

Nu sticker jag, ha en trevlig kväll :)

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback