Illamående och huvudvärk.

Tjohosan.

Denna dagen har sugit balle mer eller minde :(

Har mått riktigt dåligt hela dagen och tillbringat dagen i sängen med datan.. höhö.
Sett mycet The Hills och bara vilat.. kändes som det behövdes.

Känns faktiskt bra att vila upp kroppen nu innan jag börjar plugga igen. :)
Så man är fit for fight!

För er om inte hängt med i svängarna så fick jag först ett resturangjobb i Norge som sedan aldrig blev av eftersom bara någon dag efter fick jag mitt antagninsbesked om att jag kommit in på min utbildning i Malmö.

Så nu är jag på höga moln kan man säga.. hehe!
Har världens finaste pojkvän, världens bästa familj och ska snart påbörja min utbildning.. wiihoo! :D

& nu har jag precis kollat klart på Paradise Hotel och OMG, trodde fan Kristoffer skulle åka.. puuh!
Så nu väntar jag bara på att han ska vinna hela skiten.. lala! :D

Annars har det somsagt inte hänt spec mycket idag.. ska snart se ytterliggare lite till The Hills, höhö!

Hoppas ni mår bra mina fina läsare. :)

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback