Back in sweden.

Tjabba!

Sådär.. nu var man tillbaka på svensk mark igen, usch! :(

Har faktiskt tagit en enorm bloggpaus de veckorna jag varit i Norge..
Ville få tid att bara umgås med Bernt och lite lugn och ro.. vilket var väldigt skönt :)

Så under veckorna i Norge har vi bara myst en massa.. tyvärr blev Bernt sjuk också.. usch!
Han fick körtelfeber eller som det heter på norska.. kyssesyken, haha!

Så den veckan de var som värst för honom blev det bara massa filmer, mys och wii!
Men det har varit helt underbart ändå! :)

Nyårsafton tillbringa vi hemma hos hans föräldrar med 3 rätters och så, väldigt mysigt faktiskt :)
Enligt mig är nyår så överskattat som det går.. faktiskt.

Min bästa nyårsafton måste nog ändå vara för många år sen när jag och min syster satt vakna med mina två systerbarn som var 1 och 2 år gammal ungefär på tolvslaget och sjöng massa barnsånger.. haha!
Helt underbart faktiskt.. love you guys! ♥

Anyway.. så nu är jag tillbaka på svensk mark somsagt och som vanligt är det både positivt och negativt.

Lämna Fredrikstad igårmorse när Martin kom o hämta mig.. sen körde vi ner till Malmö o var på plats vid halv 1 :)
mamma och malin hämta mig sen körde vi och handla o så bara.

& igårkväll var det dags för en överraskningsfest för min kusin precis tagit examen till lärare! :)
Festen blev väldigt lyckad så det var härligt!

Landa hemma i min säng runt tolv tiden sen somna jag typ direkt.. haha!
Var ganska sliten eftersom jag varit vaken då i 29 timmar.. det är gaaanska länge! :p

Hur som helst.. så idag vaknade jag vid 2 tiden när Caroline ringde o väckte mig.. hehe!
Sen hoppa jag in i duschen och gjorde mig iordning.

Därefter tog jag mig in till stan o mötte upp henne och tog en lång och mysig söndagsfika ♥
Hon är den bästa vännen man kan ha.. min fina bästis!

& nu sitter jag här.. ska snart se film och så bara :)
Annars i veckan är det inte så mycket planerat faktiskt.

Menmen.. dags att vara social, vi hörs! :)

/ Lillanilla.                             Bernt Larsen, jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback