Back in norway.

Tjosan!

Okej, here it goes.. :)

I fredagsførmiddag stack jag till jennifer eftersom hon skulle klippa mig kort :)
Och kort blev det.. och riktigt fint dessutom, jag ær skitnøjd! :D Tack gumman ♥

Stack sedan hem och hoppa in i duschen samt fixade mig och packa..
Sedan begav jag mig vidare hem till caroline før lite middag och vinpimplande.

Vid halv 7 stack vi sedan till malmø arena før att se mif vs bjørkløven..
Och vilken vinst.. den firade vi med allt vi ægde kan jag sæga! ;)

Efter matchen stack vi vidare till lillatorg med lite killkompisar från hockeyn, mycket trevligt :)
Dærefter stack vi till Chili, dær vi træffa milla, sara och frida! ♥

Sen slog vi klackarna i taket och røjjde natten lång.. høhø ;)
Eller ja, det blev en kort natt før mig.. jag landa hemma i sængen halv 4 (?) haha!

Dæckade mer eller mindre direkt nær jag kommit hem før sen vakna jag 4 timmar senare fortf full/fett bakis?
Packa de sista infør resan sen kørde mamma mig in till bussen som skulle føra mig till norge.

Landa sedan i norge halv 4 då min ælskling møtte mig.. och jæklar vad skønt det var att se honom igen ♥

Sedan nær vi hade kommit hem igår, øppna jag min væska och fann ut att det var fantamig inte min væska!!!!!
Utan jag hade tagit fel då någon hade EXAKT likadan som mig..... PANIK!!!!!

Så jag ringde runt till hela sverige och norge i princip och fann till slut mænniskan som hade min væska.
Hon befann sig i Oslo, 1 timme hærifrån som tur var.. tacktacktack!

& idag, vaknade jag och min ælskling halv 8.. men jag var pigg som tusan? Haha, inte så konstigt eftersom jag somna kl 10 igårkvæll :p

Sen fick vi besøk att bernts bror och hans flickvæn idag.. mysigt.
Kort dærefter kom æven hans syster och hennes pojkvæn hit så fikade vi och snacka lite bara :)

& vid 3 tiden stack vi till Oslo før att byta tillbaka min væska och allt var kvar.. THANK GOD!

Sen ikvæll har vi varit hemma hos bernts førældrar och ætit middag før att ta adjø av hans syster Kathrine som åker tillbaka till Australien imorgon liksom.

Menmen.. annars har jag faktiskt inget roligt att berætta.
Vi førsøker bara ta oss igenom denna veckan hær nu eftersom begravningen ær på fredag.. usch och tvi!

Nu ska vi dricka varm chocklad och se pretty women.. hihi!

/ Lillanilla.                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback