Skapande verksamhet.

Hejhopp!

Nu sitter jag här i skolan med Mia, en tjej i min klass. :)

Vi har precis haft skapande verksamhet och skrivit en berättelse och nu har vi lunch.
Vi har precis käkat och nu har vi rast till klockan 1.. :)

Får hoppas vi slutar rätt tidigt idag så jag hinner in till stan och fixa med min bank :) menmen.

Annars ikväll sker det inte så mycket faktiskt.. ska nog bara ta de lugnt och plugga lite inför tentan på tisdag.

Om lite mer än 1 vecka åker jag tillbaka till Norge, dock bara över en helg men det räknas verkligen!
All tid med min älskling räknas.. hihi! :)

Aja, nu har jag inget mer roligt eller icke roligt att berätta så jag avrundar här.
Skriver väl mer ikväll :)

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback