Flytthjälp och gos.

Halloj!
Idag vaknade jag vid 10 tiden, sen åt jag en god frukost med mina föräldrar som var lediga idag! :D
Vi stack sedan hem till en vän till pappa o hjälpte honom att flytta.. reeedig har man ju vatt! ;)

Tillbringa några timmar där och sen fira vi med smörgårdstårta.. waaammiii!

Vid 3 tiden körde mamma mig till Rebecca, var så längesen man såg henne..
Så hela jag fylldes av glädje så fort jag såg henne, hihi!

Tillbringa några timmar hos henne med hennes fantastiskt underbara son Albin.
Bex, you did good! ;)
& tack för du alltid finns där och förstår.. du är bäst! ♥

Sedan ikväll har jag städat på rummet och fixat o donat så här är fint när Bernt kommer imorgon! :)
Träffa honom senast i tisdags men jag saknar honom redan.. LALA!

Aja, kanske hinner en snabb update innan jag hämtar honom imorgon.. vi får la se! :)
Anyway, vi hörs oavsett imorgon.. ciiao!

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback