Back in school.

Heeej!

Nu har denna helgen passerat och det har nog varit en av dem mysigaste någonsin! :)

I fredags åkte jag in och hämta Bernt ♥ på centralen med pappa vid 2 tiden.
Sedan åkte vi hem och då snackade vi bara lite skit med mamma och pappa.. :)

Sedan bestämde vi oss för att visa Bernt runt lite i Malmö å vi körde en runda.
Därefter åkte vi in till Vagabond för att käka middag, väldigt mysigt och avslappnat! :)

Efter vi käkat så åkte vi hem och då tog vi oss en liten powernap, höhö!
Sedan duscha vi och fixa oss och begav oss vidare till Johanna med sällskap av jennifer och stinnö!

Det spelades kortspel och jag lyckades t.om fylla stinnö, GILLA LÄGET! ;)
Vid halv tio tiden kom vår taxi och förde oss vidare till Bigbowl.

Bowlingtimmen i sig var urkul.. gick bra för vissa, och mindre bra för andra.. haha!
Jag vann dock 1 serie så jag var helt klart nöjd! ;)

Efter bowlingen stanna vi kvar och drack samt spela lite.. väldigt kul! :)
Sen kände väl jag att spriten blivit för mycket så då kom snälla Nemo och hämtade oss och körde oss hem.

Landa hemma i sängen lagom onykter men helt klart överlycklig!

Har världens finaste pojkvän och världens bästa vänner, lots of love! ♥

I lördags, vaknade jag och älsklingen vid 11 tiden.. hur trötta som helst!
Men vi gick upp och åt frulle med familjen och så.

Kort därefter hoppa vi in i duschen och fixade oss och stack upp till stan. :)
Gick rundor där och bara mös.. jag och min boo, han är allt för mig! ♥

Vid 4 tiden mötte vi sedan upp caroline och tog en fika i detta kalla vinterväder.. mysigt!
Det satt fint med en varmchoklad efter många timmars gående istan kan jag meddela. :)

Vid 6 tiden begav vi oss hemåt så vi hade fått middagsgäster på besök, trevligt trevligt.
Så under lördagskvällen passade jag och bernt bara på att vara sociala med min familj, väldigt mysigt! :)

Dock somna jag kanske lite för tidigt.. hm, jag antar att jag blivit för gammal för dubbelhelger? ;) haha!

Anyway, i söndags vaknade jag upp lagom bakfull och odräglig.. haha!
Jag väckte min älskling och sen gick vi ner och åt frulle med min familj.

Kort därefter dök andra halvan av min familj upp.. nämligen min syster o hennes familj från Vinslöv.
Vi hade lite allhjärtansdagmys och fika.. Väldigt mysigt.
Och det känns verkligen så himla skönt att Bernt blivit så bra involverad i min familj.. alla älskar ju honom!
Vilket inte är så svårt och göra, men ändå! :) I'm sooo happyyy!

Skedde förresten allahjärtansdagpresents bytning strax efter midnatt mellan mig och älskling.. :)
Ett superfint halsband av vitt guld och en klocka fick jag, ATT jag blev nöjd!! :D hihi.

Så under söndagsdagen passade jag på att göra mamma sällskap och åka in till stan för att korta min klocka.
Sen handlade vi lite maud och begav vi oss snabbt hem igen.. för att hon ville se OS... omg, suck! :(

Anyway, under söndagskvällen dök även Johanna upp och såg film och mös med oss!
Kunde verkligen inte haft en bättre allahjärtansdag.. TACK älskling för du gjorde den till den bästa! ♥

I måndags, var det då dags för min att åter gå tillbaka till skolan och påbörja denna utbildningen jag pratat om.
Jag var väldigt pirrig och förväntans full.. hehe! ;)

Uppropet eller vad man ska kalla det på måndagen gick iallafall hur bra som helst.
Har funnit 2 väldigt roliga tjejer i klassen redan.. kan inte bli bättre! :)

När vi var klara där åkte jag hem och bara mös isönder med Bernt.. ♥
Känns så himla skönt att ha hans stöd just nu, när jag genomgår denna stora förändring i mitt liv.

Sedan under måndagskvällen passade vi bara på att mysa och ta hand om varandra..
Speciellt mycket eftersom han skulle åka hem dagen efter.
Somna lyckig och glad i min säng i hans armar.. bättre kunde det inte bli helt enkelt :)

& i tisdags, vaknade vi upp vid 7 tiden på morgonen.. duscha o fixa mig sen körde jag och pappa först och lämna av Bernt på centralen så jag fick säga hejdå till honom.. Usch, fan att det alltid ska vara lika hemsk.. :(
MEN, snart ses vi igen älskling.. bara 1,5 vecka kvar, hihi! :)

Därefter släppte pappa av min i skolan o så, :)

Slutade sedan strax innan tre och sen tog jag bara bussen hem och var hemma vid 4 tiden. :)
Under kvällen gjorde jag inte allt för mycket.. gick igenom all info vi fått om utbildningen o så typ.

& idaaag ( onsdag. ) vaknade jag som vanligt numera klockan 7 och duscha samt fixa mig.
Stack sedan iväg till skolan och hade det kul... haha eller något.

Sen sluta vi rätt sent idag och under kvällens gång har jag bar pluggat hälsopedagogik och så. :)
Känns väldigt bra måste jag säga.. bara att ladda upp inför min stora tenta jag har på Tisdag så.

Nej men seriöst så tycker jag faktistk denna utbildningen är enormt intressant.. jag är så himla spänd! :D
Det är ju verkligen 12 kurser jag ska lära mig på 2 veckor men det ska gå! ;)
Känns somsagt väldigt skönt att ha ett sånt pass stort stöd från Bernt.. han är bäst! ♥

Menja, nu har det skett en update iaf.. kanske ingen bra, men skit i det :D

Jag lovar att jag ska bättra mig men det är inte lätt nu när man har så många bollar i luften.. höhö!

Nu, måste jag dock hoppa i säng om jag ska kunna få mina timmars sömn inatt.. :)
Skriver imorgon.

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback