Slappeonsdag.

Tjenare!

Idag är det Onsdag och jag känner att det är en sån Onsdag då jag inte orkat göra någonting! :p höhö. 

Igårkväll så kom Johanna och hämtade mig och sedan stack vi hem till Jenny och såg Despan! :) Myys! 

Därefter blev de lite skvaller av både de ena och de fjärde och därefter stack jag & Johanna hem. 

Jag nörda mig sedan lite, läste lite bloggar och såg några avsnitt av den gamla goda och händelserika serien Sunset Beach. 
Har blivit riktigt fast i den igen, höhö! :D 

& idag har jag inte hunnit eller orkat göra så mycket.. beställt resan hem till Norge på söndag bara :) höhö. 

Sitter i valet och kvalet om jag ska åka till syrran redan imorgon eller på fredag?
Saknar ju barnen och vill helst ha så mycket tid med dom som möjligt! :) Men vi får la se! 

Nu ska jag iallafall slänga mig i en dusch, vi hörs senare! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback