Sammanfattning om 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade hemifrån, till Norge.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, en nära vän till Bernt.
5. Vilka länder besökte du? Norge, Tyskland och Grekland.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Ett heltidsjobb!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 25 Januari och den 24 Juli.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag tog examen.
9. Största misstaget? Vet faktiskt inte.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har jag varit, men inget allvarligt.
11. Bästa köpet? Mitt senaste tillskott; Min nyårskavaj.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Lägenheten tror jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att bli sambo med Bernt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Black eyed peas - Time
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte.
18. Hur tillbringade du julen? Julafton tillbringade vi i Vinslöv hos min syster med tjocka släkten.
19. Blev du kär i år? Nej, är fortfarande kär sen 2009.
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewifes, Idol, One tree hill.
21. Bästa boken du läste i år? Twilightbökerna.
22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Bismarkarmband som jag fick av mamma & pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback