Lucia.

Tjenare!

Idag har jag faktiskt inte gjort speciellt mycket, bara tagit det lugnt! :) 

Tidigare i veckan fick vi hem våra två nya garderober och två nya byråar som vi beställt och sen försökte jag slå på hjärncellerna idag och skulle montera upp dem.. men njaa, behövs ytterliggare en lundbergare kan jag meddela... 
Typ någon som min storasyster Tess, vi har alltid lyckats klara sånt tillsammans men isär? njaa... svårt! 

menmen, så efter typ 1,5 timme gav jag upp och nu sitter jag i soffan och väntar på att Bernt ska komma hem från jobb så han kan hjälpa mig! :D 

Annars har jag bara tvättat och packat upp idag och även julpyntat! :D ÄLSKAR JULEEEEN!!! 

& idag är det förresten Lucia vilket är såå mysigt! 
Dock måste jag erkänna att jag var faktiskt inte upp med tuppen och såg de på tv i år.. fyy mig! 

menmen.. nu ska jag börja rota i frysen och se vad vi ska äta idag! :) 

Lite senare kommer dagens kategori.. vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback