Julafton is was.

Hallåja!

God jul och god fortsättning mina vänner! :) 

Det uteblev en uppdatering igår då jag inte hade tid helt enkelt. 

Dagen började med en god frukost tillsammans med mina föräldrar och Malin.
Därefter hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning. 

Vid 1 tiden körde vi mot Vinslöv för att fira Julafton hemma hos min andra syster Tess
Vi var väl där strax innan 3, så det var lagom tid inför Kalle! :D 

Det bjöds på en fantastisk god och efterlängtad julmat, julklappar, gröt samt andra godsaker! 
Kvällen kunde inte bli bättre helt enkelt! Tack allihopa! ♥

Väl hemma i Oxie igen var vi strax efter 22, sedan hann jag bara in innan jag skulle gå ut och möta upp Patrik, Petra och Johanna igen. 

Vi körde sedan hem till Fredde där Ahlin, Tunnan befann sig. 
Efter en stund anslöt även Robbe, Johan och Linda

Blev lite drickade där hemma i någon timme och sedan orkade vi inte mer så vi drog hem! :p 

Jag somna gott hemma i sängen runt halv 2 tiden.. sjukt sliten! :p höhö. 

Men det var ett härligt slut på Julafton iallafall, :) 

& idag, har jag faktiskt inte hunnit göra så mycket ( eller orkat. ) sjuukt seg är jag idag! :p 

Men nu måste jag faktiskt ta tag i mig själv och slänga mig in i duschen! 
För ikväll slår vi klackarna i taket, waka waka! ;) 

Förfest hemma hos Jenny och därefter drar vi oss vidare till Slagthuset! :D

& btw, idag fyller världens finaste person år; Min älskling!! 
Är dessvärre inte hemma och firar honom idag, men han lär få det skitball ändå! ♥

menmen.. snart kommer gårdagens samt dagens kategori också upp! ENJOOOY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback