Det närmar sig...

Hejsan. 

Ja, dagarna går så snabbt här så det närmar sig med stoorm steg! :) 

Idag vaknade jag strax innan 10 sen fixade jag mig osv sen stack jag med Mamma till stan. 

& idag fann jag även min nyårskavaj, jag blev genast kär och drog till med den! :D love it! 
Kommer bli skitsnyggt till min nya klänning också.. wiho!

Hann även boka tid till en synundersökning samt nya glasögon idag! 
Så jag ska dit på Måndag, skönt! :) Bäst o sköta det här i Sverige, blir lite billigare väl.. :p 

Annars då, sen var vi uppe på Mammas jobb en tur o lämna lite julklappar. 

& nu är jag bara hemma.. ligger i sängen och fryser om mina små fötter.. hehe! 

Ska faktiskt bara ta det jävligt lugnt ikväll, behöver vila upp mig inför de kommande dagarna! :) 

Men somsagt, snart är det dags.. ska bli så mysigt att få fira Julafton hos min syster.. längtar! 

men nu ska jag kolla på lite mer 2 1/2 men, så jävla ball! :D 

Uppdaterar lite mer sen med dagens kategori.. vi hörs då. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback