Dagen före.

Hallåja!

Idag är det dagen före den stora dagen, dvs Nyår! ;)

Herregud, detta året har verkligen sprungit förbi.. så himla mycket har hänt så man har ju knappt hunnit tänka! :p

Så imorgon är det nyårsafton och den kvällen kommer bli perfekt tror jag! :) 

Vi ska iväg på en fest som hålls av några nära vänner till oss som dessutom har förlovat sig! :)
Sen blir det party all night long där! :D 

Igårkväll då.. när min babe kom hem från jobb så tog de bara allmänt lugnt :)

Sedan såg vi film med hans syster Kathrine på kvällen och spelade lite bazz.. galet skoj! :D 

& idag.. jag tog mig en lång sovmorgon och sov ända tills klockan 12, riktigt skönt faktiskt! :D 

Sen dess har jag bara suttit vid datan och läst bloggar, lala! 

Ikväll ska vi tillbaka till lägenheten och träffa mäklaren igen och snacka lite, gå igenom papper och så. 
Jag är så iiiivrig att flyttta in där, den är så hiiimla fin! :D 

menmen.. nu tänkte jag avrunda här.. vi hörs mina vänner! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback