Bad ass uppdatering, I know...

Hejhopp! 

Uppdateringen dom senaste två dagarna har sugit balle, I know. 
Men här kommer det iallafall. 

I Lördags tog jag bussen ner till Malmö under förmiddagen. 

Min fina Mamma hämtade mig sedan kl 17 och därefter blev det bara massa mys. 

Senare på kvällen stack jag hem till Johanna och mös lita och sen stack vi vidare till Jenny

Vi bestämde oss för att baka pepparkakor, så det gjorde vi :D 
Och därefter såg v på Harry Potter... jag somna dock? Haha, menmen!

Landa hemma i sängen runt två eller något, lagom trött alltså.. haha! 

& igår, ( söndag. ) så tog jag det bara lugnt under dagen.. sedan begav jag mig till stan med Mamma
Vi gick lite rundor och planera julklappar typ. 

Sen på kvällen var det dags för hockeyderby, Malmö vs Rögle.

Kvällen började med att jag stack hem till Johanna och såg handbollen... Norge vann, PUNKT! 
Anyway, strax efter 18 kom Petra och hämta oss sen begav vi oss till arenan. 

Det blev ju seger (!) för Malmö idag, stabilt! Och tifot, ja vad ska man säga.. klockrent!! 

Efter matchen tog vi en taxi hem till Anna, en kompis till Johanna på lite chillkrök. 
Sjukt trevligt faktiskt.. vi satt där ca 10 pers och spelade spel och bara hade det mys! :) 

Vid 3 tiden tog jag, Petra och Johanna dock en taxi hem till vårt kära Oxie igen. 
Och jag hann knappt få av mig kläderna innan jag hade hunnit somna.. haha! :)

& idag har jag och Mamma varit på julklappsshopping hela dan.
Så nu är jag klar med ALLA.. så jävla gött! 
Ska hjälpa Mamma med ytterliggare några styckna imorgon bara :) 

Senare ikväll åt vi på en kinaresturang tillsammans med min " plastpappa " :) Mysigt! 

& nu ikväll har jag bara slagit in typ 100 paket känns det som.. haha! Lagom sliten :) 

Meen, jag kan ju säga att jag är somsagt väldigt glad att jag är klar med mina klappar nu. 
Medans folk när springa rundor i stan i sista minuten och typ inte ha någon aning om något! ;) 

menmen.. annars imorgon då, ska till Burlöv med Mamma och fixa lite. 
Sen på kvällen vet jag inte vad som händer.. kanske byta julklappar med Johanna. ♥

Men nu ska jag ta tag i de kategorierna som jag också missat.. höhö. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback