Annandagen.

Hejhopp!

Mja, gårdagen alltså.. haha, herregud vilken kväll! :D 

Kvällen började med att jag åkte hem till Jenny
Vi käkade och drack gott och blev lagom i gasen! ;) 

Därefter fick vi skjus till Slagt av en kompis till Jenny och väl där mötte vi upp resan av den coola ligan, haha! :p
Johanna, Ahlin, Patrik, Petra, Caroline, Hanna, och Michaela.

Det var RIKTIGT roligt på Slagt igår, herregud vad mycket folk där va! 
OCh man träffade ju folk man kände heela tiden, haha! Så kul :D

Vi slog klackarna i taket kan man gott säga och dansade sedan i några timmar! :) 

Vid två tiden tog jag en taxi hem till Oxie med Petra, Patrik och Martina
Landa hemma i sängen runt halv 3 och efter ett gonatt samtal med Bernt ♥ somna jag gott. 

& idag vaknade jag vid halv 12, sjukt sliten och trött fortfarande dock. 

Men iallafall, sen fixade jag mig och sådär och därefter åkte jag in till stan. 

Mötte upp Jenny och Elin sen gick vi vidare och mötte Fredrik o hans vänner :) 
Alla var laagom slitna efter gårdagen på Slagt alltså.. haha! 

Sedan mötte jag upp Caroline och då gick vi runt i lite affärer och därefter satte vi oss på Sorl och tog en fika samt bytte julklappar, så mys! :) 

Jag fick en massa fina saker av henne, tusen tack igen gumman! :D 

Sen blev det bara massa skvaller och lite snack om gårdagen... höhö. 

& nu är jag hemma och har precis käkat lite mat.

Ikväll ska jag INTE göra någonting alls, är så sjukt trött alltså.. haha!
Blir nog sängen tidigt idag skulle jag tro..

Har även bokat min resa hem på Tisdag idag, ska bli skönt och få komma hem lite.

menmen.. nu ska jag inte skriva mer onödigt trams, höhö! Ha en bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback