5 December.

Dag 5 - Vad är kärlek?

Dagens kategori är faktiskt ett ämne som jag tror varje människa minst en gång om dagen frågar sig själv.. 

För mig är kärlek när en person inte kan tänka sig en vardag utan en annan person som man har väldigt starka känslor för! 
Det kan vara känslor man har till någon familjemedlem, någon närstående som gott bort eller rent av en person man är så fruktansvärt kär i att det värker i ens hjärta när man tänker och träffar personen. 

Kärlek är något man ska värdesätta högt av allt tycker jag, för kärlek är det starkaste bandet man har mellan sig själv och sina medmänniskor. 
Kärlek är nyckelen till ett underbart liv, helt enkelt! 

För mig har kärlek alltid varit en självklarhet då jag kan stolt erkänna att det finns ingenting som kan mäta sig med den kärlek jag känner för min familj, för mig är familjen det bästa och de finaste man kan ha! Utan tvekan! ♥

När man tänker efter så har jag haft en väldans tur som fått dom sakerna jag har i mitt liv just nu; 

Jag har dom två finaste systrarna man kan ha, INGEN kan mäta sig med dem. 
Jag har dom två mest underbara föräldrar man kan ha, som ställer upp för en i vind och sol. 
Jag har även fått lyckan att bli moster, inte bara en eller två gånger utan tre! Dom är de finaste som finns! 
& till sist men ABSOLUT inte minst har jag nog den mest finaste pojkvännen man kan ha!! ♥

För mig är detta kärlek.. och somsagt, kärlek är helt enkelt det bästa som finns! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback