27 December.

Dag 27 - Min favoritplats.

Jag har massvis med olika ställen där jag trivs och är lycklig men min absolut favoritplats bör väl vara i Bernts famn, för där trivs jag allra bäst!

Han får mig att känna mig så trygg och omtyckt, som ingen annan kan! ♥
Han är helt enkelt för bra för att vara sann. 

Menja, vad kan man mer säga om det.. hm, inte så mycket va :p 
Dessutom orkar jag inte.. är tröött!

Har varit hos Jenny ikväll med Johanna och myst samt sett film! :)

Hann även sticka in till Jägersro en runda med Mamma innan och där fynda jag en superfin klänning! :D 
Sånt gillas, sen att den bara kosta mig en hundralapp gillas ÄNNU MER! 

menmen.. nu ska jag fixa musik till mobilen och därefter våldta kudden! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback