11 December.

Dag 11 - Mina syskon.

Jag har somsagt två systrar, dom bästa i världen skulle jag vilja påstå. ♥

Malin, 27 år och bor i Stockholm.
Malin är verkligen en underbar person som vill se gott i alla. 
Hon skulle även kunna beskrivas som den snällaste människan som finns!
Hon hade aldrig kunnat göra någon illa medvetet och hade hon kunnat är jag säker på att hon även gjort fred på jorden, för det är så pass bra hon är! 
Hon bor numera i Stockholm tillsammans med sin sambo Tony och hon verkar lycklig, vilket verkligen är på tiden!
Alla går vi igenom jobbiga saker i livet så därför blir jag väldigt glad och tacksam över att se henne så lycklig. 
Du är en fantastik syster och en underbar vän Malin, tack för du finns! ♥

Tess, 33 år och bor i Vinslöv. 
Tess är verkligen one of a kind, hon är något för sig själv.. både på gott och ont.
Jag kan helhjärtat säga att jag hade inte varit den personen jag är idag såvidare de inte varit för henne. 
Hon har alltid varit min förbild och alltid lyssnat på mig när ingen annan gjort det. 
Alla har vi våra konflikter men när de kommer till kritan så vill man alla väl ändå. 
Tess har alltid varit en sån person som fått klara allt själv och sedan klarat det galant, men nu har hon äntligen slagit sig till ro och lärt sig att kunna njuta av vardagen och samtidigt ha någon att luta sin på, hennes fästman Benny
Jag är väldigt glad att dom två hittat varandra så nu väntar vi alla ( kanske mest jag?! ) på giftemålet...... ;) 
Men somsagt, Tess och jag har alltid varit väldigt nära..
Hon var lärt mig allt jag kan och hon är helt enkelt världens bästa!
Jag skrattar mig lycklig över att ha fått en sån underbar syster och vän som du, för somsagt, hade det inte varit för dig hade jag inte varit den jag är idag. 
" Vad är en player, jämnfört med en fighter!!?? " - lite såhär internt.... ♥


Kommentarer
Postat av: Tess

ja jag bölar inte!! inte aaaaaaalls!!!

2010-12-13 @ 09:02:14
Postat av: malle

Älskar dig me nilla du är också en underbar lillasyster puss puss

2010-12-13 @ 10:26:25
Postat av: pernilla

Hehe, det var inte alls det som var meningen tess! ;) <3



Malin, fint att du blev nöjd! :) Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback