Vilotisdag.

Hej Hej Hallååå!!

Idag har det verkligen varit en vilotisdag för min del..
Jag har inte mått bra överhuvudtaget idag så därför har jag inte heller känt för att göra något!

Jag har haft feber, illamående och sådant hela dagen.. usch! Och som plus i kanten är jag BOTTENförkyld! :( 

Menmen.. jag känner att jag gnäller nu, men det får man väl lov om man är sjuk? hihi.. 

Aja, om en liten stund kommer Bernt hem från träningen.. ÄNTLIGEN.
12 timmar sen jag såg honom sist så.. haha, menmen! :

Så min kväll har jag spenderat själv, i min ensamhet med massa ljus, min lilla dator samt en bok! :D 

Annars har det skett måånga planeringar idag, herregud! :D Vilka dagar man har att se fram emot ;) höhö. 

Jag måste bara påpeka att jag har verkligen världens bästa vänner och VÄRLDENS finaste familj! ♥
Vad skulle jag tagit mig till utan er!? Ni är så hiimla bra allihop! 

menmen.. nu ska jag ta tag i mig själv känner jag.. hoppas ni får en fortsatt fin kväll! :)

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback