Party och Fotboll.

Tjoo! 

Igår tog jag det först lugnt under dagen.. orkade inte göra så mycket. 
Sen tog jag tag i mig själv och gick ut o sprang i 45 minuter.. riktigt skönt :D 

Senare in på kvällen kom Bernts grabbar hit; Eivind, Jones, Jonas och Simon
Var ytterst trevligt och umgås lite med dom! :D 

Efter 1 timme ungefär så kom Christina och hämtade mig sen körde vi vidare hem till Elin. :) 
Där var det lite mer " tjejlig förfest " haha.. så jag gilla läget :D Var verkligen supermysigt! 

Satt där och drack, lyssna samt dansa till musik och bara hade det allmänt trevligt i några timmar. 
Vid halv 12 tog vi taxi upp till byn där vi mötte upp grabbarna :) 

Gick sedan in på budda och dansa och drack ytterliggare.. ;) hehe, såå najs! 

Efter några timmar på byn var alkoholen på max så jag och Bernt ♥ tog taxi hemåt.. :p 

Gjorde vid oss för sängen, lite pussinuss och sedan däcka vi båda två gott :D hehe. 

& idag, sov i alldeles för länge.. ända tills klockan 13.. haha :D menmen, man får lov på söndagar ;) 

Efter en stund kom Elin och Simon hit och snacka lite samt hämta deras bil. 

Sedan åt jag och Bernt frukost och gjorde vid oss eftersom vi skulle iväg på fotbollsmatch. 
Var någon forn av en derby match mellan Fredrikstad ( där vi bor ) och Moss. 

Påvägen till stadion så gick jag och Bernt inom hans farmor och sa hej.. alltid trevligt ju! :) 

När vi kom upp till stan så mötte vi upp Elin, Simon, Kristine, Christina och Jonas och sedan begav vi oss in på matchen :)

Matchen i sig slutade 1-1 och det var väl godkänt kan man tycka. :) Kul o se lite Norgefotboll också ju! :D 

Nu är vi hemma och Bernt håller på o laga mat till oss.. jag är sååååå hungrig!!! :D 
Vi ska äta kycklingfilé och pasta idag, ska bli supergott :D 

Sedan blir det nog bara en myssöndag med min babe.. lite film o lite onyttigheter typ :D hehe.
Hoppas ni får en fin söndag mina vänner.. vi hörs :D 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback