Ny vecka att ta itu med.

Tjenare! 

Idag är det Måndag och det är en ny vecka, vilket innebär nya utmaningar :) 

Idag har jag inte gjort speciellt mycket faktiskt.. bara slappat, härligt! :D 

Sen när Bernt kom hem från jobb strax efter jobb gick vi ut o sprang en runda, väldigt skönt! 
Skönt att få igång vardagen nu liksom :D hehe! 

& nu sitter vi här.. ellerja, ligger i soffan typ :D 

Jag ska snart ställa mig o göra mat.. blir lite ris o en god sås till det samt lite andra godsaker :D hehe! 

Imorgon då.. ska in till stan och inom banken för att fixa mig ett nytt kort, ett norskt sådant :) 

Senare imorgonkväll ska jag hem till Nina på lite tjejmys :) Ska bli treevligt! 

Och i helgen kommer somsagt tjejerna hit och ni kan tro att jag längtar!! :D hihi. 

menmen.. nu måste jag börja fixa med maten innan Bernt dör av hunger :p 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback