Myskväll.

Hello!
Nu börjar denna tisdagen lida mot sitt slut o jag har inte gjort något vettigt idag! :D 

Endast tagit det lugnt under dagen och tvättat lite.. :)
Sen ikväll har jag varit på myskväll hos Nina.. myyys! 

Nu är jag hemma.. och ingen Bernt :( Han är ute o käkar med sina arbetskamrater :) hehe. 

Idag saknar jag min familj mycket.. kan bero på många saker men främst för att min fina syster Tess, ringde innan idag och jag fick pratat med henne samt ett av hennes tre underbara barn! :) 

Får se till o ta mig ner till Malmö snart som jag fick besked om.. hehe! 

menmen.. nu har jag inget mer o skriva om ellerjo, men jag klarar inte mer pga min hand som jag stukat ORDENTLIGT idag.. gör så jävla ont :( fan!! 

menmen.. sov gott mina vänner när det är dags :) 

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: Paula

Pepp inför helgen darling? <3

2010-08-04 @ 00:09:53
Postat av: pernilla

Som tusan!! Längtar efter er <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback