Vilohelg.

Hejsan.

Denna helgen har inte varit den bästa.. det har varit min ultimata vilohelg.

I fredags pluggade jag hela dagen och sen när Mamma kom hem från Stockholm följde jag med henne o handla lite maud och sådär :)

Det var planerat fredagsmys med lite vänner men jag fick hoppa det då jag mådde skit rent ut sagt :(
Så jag umgicks med Mamma under kvällen istället och såg film, myspys!

I Lördags, gjorde jag inte ett smack på hela dagen.. eftersom jag fortfarande mådde piss och även fått feber var jag mer eller mindre sängliggandes hela långa dagen.. hihi. :)

& idag, har jag inte feber men mår fortfarande skit.. usch!

Så idag har jag gjort klart min uppsats inför imorgon.. skönt att ha det gjort! :)

Nu sitter jag här.. ska snart se på lite one tree hill tänkte jag.. love it!
Sedan lägga mig i tid då jag ska till skolan imorgon.

Känns förövrigt väldigt tomt utan Bernt här nu.. dagar som dessa behöver man honom. ♥ 
Jag älskar dig baby, du är allt för mig!

Menmen.. nu är det dags att avrunda känner jag.. ska gå ner och äta lite glass istället, hehe!

.. men innan jag gör det måste jag bara påpeka att jag har världens finaste storasyster.
Therese och jag är väldigt lika tycker många och jag kan helt ärligt säga att jag vet inte vad
jag hade varit för person idag om det inte vore för henne. Hon är min inspiration och min förebild! 
Jag älskar dig sösta mi, du är inte bara en storasyster för mig utan även en bästa vän.. Tack för allt! ♥

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback