Ullared is the shit!

Hallåja!

Okej, det första jag måste säga är: ULLARED IS THE S  H  I  T  !  ! :D

Anyway, vi tar allt från början :) 
Igårförmiddag åkte jag in till Berith, en arbetskamrat vars katt jag ska passa nu i 2 veckor :)
Vi planerade lite och så, jag fick nyklar till lägenheten osv.

Därefter åkte jag upp till stan och handla lite godis ( fick ett godissug.. my bad, hehe ) 
Och sedan åkte jag hem.

Tog det lugnt ett tag och sedan kom Mamma och hämtade mig så körde vi och handla lite maud. 
Sedan var det snabbt hem för att duscha samt fixa sig inför kvällen :D

Vid 8 stack jag upp till stan och mötte Jennifer, sen gick vi upp till Lillatorg och satte oss på Viktors uteservering.
Hur mysigt som helst faktiskt. Tills vi sedan efter 2 timmar frös rumpan av oss och gick in istället, hehe.

Efter ett tag kom Caroline och Kim och mötte upp oss sedan förflytta vi oss vidare till Gökboet :)
Där satt vi sedan och mös och drack i flera timmar.. hur myysigt som helst ♥

Strax innan 1 när Caroline fick sitt utgångssug kände jag att jag ville åka hem istället.
Hade hjärnan på rätt ställe och kände de var bäst att åka hem för man skulle upp till Ullared idag :D

Så jag somna väl runt 2 eller något och sen fick man gå upp klockan 6 igen.. 4 timmars sömn? TJAAA!
Hur som helst, det fick gå! :)

& idag, vaknade jag somsagt yrvaken klockan 6.. men det fick bära eller brista kände jag. :)
Jag steg iaf upp, fixade till mig lite och sedan begav vi oss.. Jag och min fina Mamma

Kom fram till Ullared vid 10, då kön var 0 och vi bara gick raaaka vägen in.. hur skönt som helst!
Vi tillbringa iallafall 5 timmar där inne och jag kunde LÄTT tillbringat ytterliggare 5 till där! ;) hehe!
Men, sen är ju jag shoppingnarkomanen nummer 1.. lala! 

Anyway, klockan 3 begav vi oss hemåt igen.. Trötta men fullt nöjda! :D 

Min lista såg ut som såhär:

Jjacka
Addidas hoodtröja
Massvis med strumpor ( vanliga och ankel ) 
Massvis med underkläder av alla sorter
Massvis med deos
Smink och nagelborttagningsmedel
Topps
Godis
Väska
Filmer
Dataskin
Plattång
Rakhyvel
Tavlor
Skärp
Fotboll
Mobilstrumpa
Nagellack
Jeans till Bernt och ett par kalsonger.. ( dom var så fula att dom var coola Tess!!! :D ) 
Födelsedagspresent till Pappa
Badlakan
Vanligt lakan
Duschkräm, shampoo och balsam i maaaassviiiis
Leggings

Ja.. jag har säkert glömt hälften men här var en del iallafall.. och somsagt, jag är helt klart nöjd! :D 

Nu sitter jag dock bara här.. har ätit grillmat med mina fina föräldrar ikväll och bara myst. 
Skulle ientligen iväg med tjejerna ikväll men jag orkade verkligen inte efter denna dagen. 

Sovit i 4 timmar och sprungit runt som en galning i Ullared i minst 5 timmar.. :p
Så nu ska jag alldeles strax hoppa i säng och sova ut ordentligt så jag är laddad inför min match imorgon. 

Seriepremiär och allt imorgon.. och då är det endast vinst som gäller brudar!! :D 

Anyway, måste bara påpeka att jag har VÄRLDENS bästa Mamma..
Hon är helt fantastisk och jag älskar henne mer än ord kan beskriva. 
Jag kan helt ärligt säga att jag vore inte den personenen jag är idag om det inte vore för henne.
Jag älskar dig min Mamma, du är den finaste som finns! ♥

Nej men sängen nu då.. jeeepp! Gonatt gott folk :)

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback