Tisdageftermiddag.

Hejhej.

Idag vaknade jag när klockan ringde klockan 8 och var hyffsat pigg :)

Jag hoppa in i duschen och fixade till mig sedan åkte jag in och mata katten :)
Därefter stack jag inom min bank o fixa lite saker o sådär.

Sedan stack jag vidare till bibblan där jag låna lite böker inför denna veckas kurs.

Därefter gick jag ner till Lillatorg och mötte upp Mia och sen satte vi oss på Pronto i solen o avnjöt en god sallad :)

Hur mysigt som helst.. det blev även en tur inom stan :) Fann dock inget.. kanske lika bra? :p

& när jag sedan var hemma igen vid 3 tiden så tog jag cyklen och cykla hem till Johanna

& nu sitter vi här.. eller jag gör, haha. Johanna står o gör mat som vi sedan ska äta :)
Sen ikväll ska vi gå på bio, myyys! Vi ska se Flickan från ovan, någon som sett den?

Aja, nu ska jag vara social.. hörs kanske senare, annars imorgon :)

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback