New Week.

Tjenare!

Nu har denna Måndagen passerat och den har vara ruuusat förbi känns det som.

Hur som helst, imorse vaknade jag strax efter 6 när klockan ringde.
Jag duscha och fixade till mig och begav mig sedan in till jobb för att jobba mellan 8-12.

Klockan 12 stack jag upp till centralen där jag mötte Mia och sen begav vi oss vidare till Lund.
Där vi sedan mötte upp våra lärare och resten utav klassen och hade en föreläsning ang allt som kommer ske.

Allt lät väldigt enkelt och jag hoppas det kommer gå lika bra som alla tentorna har gjort, hehe! :)

Vi var väl ifrån Lund strax innan klockan 16 och sen begav jag mig hemåt.

& nu under kvällstimmarna har jag bara tagit det jäkligt lungt. :)
Städat rummet, bytat lakan och gjort fint, duschat ( hårinpackning ) och donat lite.. så nu är jag nöööjd!

Nu ska jag göra vid lite fruktsallad till mig och sedan se melorose place :) gonatt.

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback