Långledighet.

Hallååå!

Idag är det Torsdag och det är långledighet för moii :D wiho!

Igår precis innan vi sluta skolan fick vi veta om vi klarat oss igenom den första delen av utbildningen vilket jag hade gjort med 50 poäng till godo! Så jääävla gött! :D Är så hiiimla glad!!!

Annars igårkväll träna jag bara fotboll o så, hehe! :)
Sprang som ett djur, trodde jag skulle avlida alltså.. menmen!

& idag har jag gått i skolan halva dagen, skönt att få sluta tidigt faktiskt :D
Så nu har jag bara 2 tentor kvar som ska göras på tisdag och onsdag sen är det färdigt :D GUUTTT!

Nu sitter jag här, har varit i stan med Bernt idag, mysigt! :)
Sen ikväll ska jag träffa Johanna, ska bli myspys! ♥

Menmen.. nu ska jag hoppa in i duschen känner jag! Vi hörs :)

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback