Ett halvår av ren kärlek.

Hello!

Idag är det så att jag och Bernt har varit tillsammans i ett halvår!
Det känns verkligen helt sjukt.. och det känns verkligen inte så länge! :) hihi.
Men, jag är dock väldigt lycklig för att jag funnit honom och jag älskar honom så himla mycket! 

22/10 - 2009 - ett datum jag aldrig vill eller kommer att glömma

Annars idag, har jag bara tagit det lugnt under förmiddagen.

Sen var jag en tur nere på vårdcentralen och gjorde lite olika tester..
Och nästa vecka får jag provsvaren.. usch! :( 

Sen ikväll har jag haft en ordentlig myskväll med Johanna
Älskar våra myskvällar, dom är bäst.. DU är bäst Joh, love you always!

Nu sitter jag här.. har precis kollat klart på Jacksonprogrammet och bölat isönder mig :p 
Helt sjukt vad bra det har varit nu i 6 veckor.. man har ju blivit helt besatt.. haha :D

Morgondagens planer.. ska träffa Johanna en stund under dagen :)
Sedan ska jag hem till en arbetskamrat för lite planering,
då jag ska passa hennes katt från och med Måndag och 2 veckor fram :) 
Sen imorgonkväll lite med myspys med Jennifer ♥ på lillatorg. :)

Menmen.. nu ska jag fortsätta prata med min baby.. vi hööörs!

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback