En helt slut Pernilla.

Hallåja!

Idag har vi en väldigt trött och sliten pernilla så inlägget får bli kort :)

Idag vaknade jag vid halv 10, pigg som en lärka då jag sovit i nästan 10 timmar.. höhö.
Slängde mig in i duschen och fixade mig, sedan cykla jag ner till stationen och tog tåget in till stan.

Där jag sedan mötte upp Mia och därefter gick vi bort till Malmö Högskolas biblotek för att finna lite böker.
Dock fann jag ingen.. riktigt trist! Men det får gå ändå.. " bära eller brista " vet ni ;) hehe!

& ikväll har jag tränat fotboll fast både jag och träningen sög.. så jag fick gå av och åka hem istället.
Mådde verkligen kiss kasst värdelös under träningen och ännu sämre när jag kom hem :( USCH!!

Men nu har jag iaf sett mina tisdagsprogram och ska alldeles strax slänga mig till sängen..

Det blev somsagt ett kort inlägg idag.. but hey, update som update väl!? :) Aja.. nu säger jag god natt.

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback