Done and Done

Hejsan.

Nu är det Onsdag och jag är väldigt glad :)

Ska först ge er en liten update på vad som har hänt sen sist :)

Under påskhelgen var jag, bernt, mamma och pappa i tyskland och handla alkohol.. gilllas! ;)

Sen på Påskafton kom familjen och släkten hit på god mat och dryck.. det var väldigt mysigt.

& i Måndags åkte Bernt hem.. trist, verkligen. Men vi ses snart igen så det är skönt ♥

Nu har jag tillbringat 2 dagar i skolan med en himla massa skrivande..
Jag hade ju 2 tentor kvar som skulle göras till idag och när jag hade gjort klart en när klockan var 11 igår passa jag på att göra den andra också, skönt o bli klar ju! :) hehe!

Efter jag var klar med tentorna begav jag mig upp till Entré där jag träffa Bex och Albin :)
Vi tog en fika och snacka massa och gick sedan lite rundor där inne, hur mysigt som helst! ♥

& idag, när jag kom till skolan bestämde jag mig för att göra en frivillig tenta då som kan va väldigt bra o ha.
Så den tog 2 timmar sen käka jag lite med några kamrater och begav mig sedan hem :)

Nu ligger jag här i sängen.. sjukt trött men får inte somna nu :) hihi.

Imorgon då.. har ett möte med min lärare och min utbildningscoach då vi ska bestämma hur vi ska planlägga mina självstudier och hur länge dem ska ta. :) Jag är så himla spänd!

Menmen.. nu ska jag faktiskt ta mig en dusch.. sen invänta att grey's ska börja :)

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback