True Friendship.

Jag saknar dig Caroline.

För er som inte vet det är hon är Grekland, bu och blä! :(
Men jag hoppas ändå att hon passar på och njuta, lala. :)

DOCK, så saknar jag henne jättemycket.
Första gången vi är ifrån varandra i 2 veckors tid på vår 4åriga vänskap.
Det är faktiskt rätt sjukt så jag har rätt och sakna henne, haha! :)

Även fast du inte lär lästa detta förrens du är hemma och redan pratat med mig så;
Ville jag bara passa på att säga att jag saknar dig loppan, jättemycket!
Du är min bästa vän och det finns inga ord som förklarar vår vänskap!
Du förstår mig när ingen annan gör det, du lyssnar och hjälper mig som ingen annan.
Du är min bästa vän och det kommer du alltid vara.
I wanna grow old with you.. hihi. Och sitta i en gammal stol på ålderdomshemmet :)
Jag älskar dig, du är världsbäst! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback