Tredje gången gilt?

Heey.

Idag har jag inte mått så värst bra i min lilla mun.. usch, paain!
Blev ingen planeringsdag för min del idag.. hade jag aldrig orkat.. fy!

Men jag har iaf haft en dag för mig själv idag.. skönt!
Fixat mina naglar, hämtat min systerson från dagis och lirat match.
En bra dag helt enkelt :)

& ikväll har det varit jobbigt, extra jobbigt då jag har fått feber.. blä!
Måste vara denna värken i munen.. tandläkaren sa att feber kunde förekomma så. :(

Blir hemma från jobb imorgon känner jag, lika bra.
Har mycket vila och ta igen då jag knappt kan sova om nätterna.. :( usch!

Sen imorgonkväll bär det av för hemmapremiär för Redawks.. äntligen!!

Blir först middag och fix hos världens finaste caroline såklart. ♥

Nu, blir det dock sängen känner jag.. måste sova inatt, så tand.. SOV NU! :p

/ Lillanilla.             Can't belive that I'm the fool again..

 
Haha, jag saknar min alkis.. Paula Nilsson, mina damer och herrar! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint att du iallafall valt en bild där jag fulposar med flit ^^

2009-09-18 @ 15:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback