Shopping.

Tjenixen!

Idag har jag inte mått ett dugg bättre, usch&tvi.
Hela dagen under jobb fick jag höra att jag inte var mig själv..
& suck nej, det var jag inte.. hatar att må såhär!

Hur som helst så jobba jag fullt ut på min dag ändå.
Sluta 15, därefter stack jag inom paulas jobb & sa hej. :)

Sedan åkte jag hemåt och däcka gott i soffan med vännerboxen.
Nästan olagligt att somna tills vänner, men what to do liksom..

Vaknade iaf vid 5 tiden när mamma kom hem.
Jag mådde ock lite bättre så jag fick tvinga med mig mamma på shopping!
Vilket jag lyckades med.. iih!

Fick handlat 3 par skor och lite kläder tills norge, lala. :)
Nu är det bara packningen som ska ordnas.

Stötte även på mina girls, gummsi&måsen

& nu ikväll har jag bara tagit det lugnt här hemma, legat nerbäddad i soffan typ.

Har precis avslutat mitt gonattsamtal med jörgen, :)

Imorgon, ska jag först jobba.. 7-13. sen fixa naglarna, iih! & träffa tjejerna. ♥

menmen, nu ska jag ner och borsta tänderna.. gonatt peeps.

/ Lillanilla.            this is to good to be true '      


saknar linköpingstjejerna.. :( malin, emma och sara.. när ska vi hooka once again?! ♥          

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar dig/er också, vi måste se till att fixa ihop det ngt snart:) Ha det så kul i Norge:)

2009-09-02 @ 23:15:08
Postat av: pernilla

Ja, det får vi verkligen ta och göra! :) hihi.

Tacktack, det ska jag ha! ;) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback