Sämsta insatsen någonsin.

Tjingeling.

Idag sov jag länge, ända tills kl 12.. gud vad skönt :)

Inatt gick jag ut och hade terapisamtal med måsen, min mås!
Stå på dig! ♥

Sen skulle vi solat imorse, men jag kände mig inte alls bra.
Huvudvärk och näsan rann.

Men hur som helst, under dagen har jag städat rummet o sådär.

& ikväll har jag spelat match.
Vilket var min sämsta insats någonsin.. fyfan!
Var så jävla irriterad efter matchen att jag finner inga ord.
& dommaren, ska vi inte ens snacka om. AAALDRIG jag spelar när hon dömmer igen!
Sämsta jävla skitmatchen.. fan fan fan! Jag menar, how the fuck is genarp?! nej usch..

Till en positiv sak då.. Malmö åker hem med 3 poäng från Västerås idag, skönt!
Var faktiskt beredd på förlust så det känns skönt. Nu är det Växjö på fredag, gytt!

Nu ska jag ringa norge och säga gonatt sedan slänga mig i bingen.. godnatt.

/ Lillanilla.          jag är hellre olycklig av sanningen än lycklig av lögnen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback