I'm not having the greatest day.

Hejsan.

Ja idag är det ju inte min dag iallafall, den saken är säker.
I'm not having the greatest day, helt enkelt.

Men iallafall, idag har jag jobbat som vanligt. 9-17!
Därefter stack jag inom paulas jobb och käkade med henne :)
Planera lite inför norge och sådär, lala.
& idag åkte faktiskt sofia dit redan, den lilla fisen! :)

Efter jag käkat klart hos paula, så hämta mamma mig.
Sen körde vi bara hem.

Jag chilla bara typ, sen bytade jag om och stack ner till träningen.
Tjejerna märkte ju att jag inte var mig själv och höll sig undan.. haha!
Lika bra väl? ;) eller?! HAHA.

& nu har jag duschat och käkat och gjort mig klar för sängen.. mums!

Nu orkar jag inte skriva mer, så jag skiter i det. HOOJ!

/ Lillanilla.          du kallar det din fantasi, jag kallar det min vardag '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback