En sängliggande helg.

Tjoo.

Denna helgen har jag varit sängliggande, suck! :(

I fredags, jobbade jag.. 9 till halv 6.
Sen iväg på samlingen inför matchen kvart i 6 = S T R E S S !

Matchen blev dock inte som väntat.. så jävla lack jag var, fuck!
Men, vi vann iaf.. skönt! Bra tjejer!

Efter matchen kom mamma och hämta mig så åkte vi och handla.
Jag handla så jag gjorde en god fruktsallad till mig :)
Sen tillbringa jag kvällen tillsammans med min vännerbox, haha.

Under hela fredagen hade jag börjat få känn i min mun, usch.

& i lördags kom jag underfund med att jag håller på att få min visdomstand.
Vilket gör så jääävla ont, fyfan! :(

Så under hela lördagen var jag bara hemma..
Skulle ut och firat Måsen som fyllde år, congratz sweetie.
Men dessvärre kunde jag inte följa med.. blää! :(

Så denna helgen har varit hemsk.. blä på den :(
Dock har det varit skönt och vila och tänka en massa :)

& nu ligger jag här i sängen.. har precis duschat och ska snart sova.

Imorgon blir det jobb tills 16, sedan bowling samt buffé med jobb :) trevligt.

Mja, sömn var det ja.. godnatt.

/ Lillanilla.        some people wait a lifetime for a moment like this '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback