Borta bra, men hemma bäst.

Hejhej.

Sådär, nu man var hemma igen.
Och som det är sag; Borta bra, men hemma bäst - stämmer rätt bra.

Helgen i norge var jättekul, hade riktigt skoj! :)

Såg att jag fyllebloggat i fredags också, haha.. crazy.

Hur som helst, fredagen blev som väntat.
Vi satt och förkröka hos jörgen sen blev det utgång. :)
Dock blev den inte så lyckad, menmen. så tidig hemgång och sådär.
Hade iallafall det mysigt under resten av tiden :) hihi.

På lördagen, vakna jag&jörgen och sen fixade vi lite och sådär bara.
Jag mådde väl minde bra kan jag erkänna.. så jörgen gick o städa o så.
Medans jag låg i soffan och typ försökte vila bort min bakfylla, haha!

Lite senare dök andres&paula upp och sådär :)
Sen stack anders&jörgen iväg på ett tillhåll medans jag&paula mös.

Sedan dusch vi och fixa oss och stack ner på stan när anders&jörgen kom tillbaka.
Tillsammans med sofia&martin :)

Vi åt lunch och gick runt litta.. fredrikstad är verkligen en fin stad :) hihi. eller by! :D

Sedan åkte vi hem till jörgen igen och tog det lugnt bara :) hihi.

Kvällen bjöds det på party, wiho!
Blev förfest hos en sjukt trevlig tjej, Elin. :) tillsammans med delar av norrmännen som var i Magaluf.
Så stämningen var livad kan ni tro.. hehe! Det var sjukt trevligt iallafall :)
DOCK, borde jag lära mig att inte spela "jagharaldrig" fan.. slutar aldrig bra ju.. haha.

& utgången på tigertiger blev minst sagt galen :D
Det bjöds på gratis sprit i baren till svenska tjejer. lala ;) sen dans och åter dans.

Sent in på natten blev dock jörgen alldeles för full så vi fick dra hem honom.. haha.
& igårmorse mådde han minst sagt dåligt.. menmen, man får sånt man förtjänar. ;)

Vi vaknade upp igårmorse vid 12 eller något.. sjukt slitna :)
Sedan efter ngn timme kom anders&paula :)

Hemsk hemgång att vänta tänkte jag, men det var bara att ta tag i det liksom.

jörgen, martin och anders följde med oss till vårt tåg kom och sådär.
Tog oss 6 timmar sedan var vi hemma.. skönt faktiskt o vara på hemmaplan igen.

Var hemma vid halv 9 tiden och då slängde jag mig bara i sängen.. jättetrött.
Tåget från göteborg - malmö var hemskt!
Massa jävla judar satt framför mig och paula, backpacking dessutom.
& dom sluta inte prata EN enda sekund.. hade minst sagt huvudvärk när jag kom hem.

Sedan tillbringa jag bara kvällen vid datan en stund och sådär.
Somna rätt tidigt, skönt som det var.

& idag, hade jag ledigt så jag har sovit ut och verkligen bara tagit de lugnt :)
Men imorgon blir det jobb igen.. sedan afterwork, ska ut och äta med jobb, mys!

menmen.. nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova.
orkar inte skriva mer helt enkelt, blä!

/ Lillanilla.                     please just hush hush '

   
  
   
  

Ja, det var lite bilder från dagarna i norge.. enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt hår!!!! VILL HA SKA HA:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback