Befinner mig i Norge.

Hellu.

Imorse træffa jag Paula nere vi centralen 8 och åt frukost :)
Jættemys.

Sen børjade vi vår færd :) Klockan 9 gick tåget som tog oss till Gøteborg.
Sen tog det andra tåget vi tog från gøreborg oss vidare till Norge :D

Nær vi væl landade i Norge så kom martin, sofia och jørgen och møtte oss :)
Jag åkte vidare med jørgen hem till honom medans resten åkte och handla mat.

Senare, kom resten av folket hem till jørgen.. så fixade vi lite mat, mums! :D
Och nu sitter vi hær i soffan och dricker.. jag, martin, jørgen, paula, sofia och anders.
SJUKT trevligt :D jag ælskar norge redan.. fuck :( på alla plan.. verkligen.

Så nu sitter martin o klagar att jag borde dricka honom under bordet så jag får væl gøra det :D

Ikvæll ær det utgång før alla som klarar trycket.. lala :D
Dessværre funkar inte min telefon att ringa till hær.. :( BLÆ.

hørs nær jag ær hemma.. lala :) OM jag kommer hem ;)

/ Lillanilla.                      and tonight is gonna be a good niiiiight '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback