To be or not to be..

Hejhopp.

Idag har jag inte gjort något alls särskilt.

Har städat rummet och fixat lite.. alltid skönt med ett nystädat rum :) hihi.

& ikväll har jag kommit underfund med att jag får skjus till norge! :D
Vilket är helt jävla underbart.. så där sparar man sina 1600 kroner!

Nu har jag precis gjort mig klar för sängen.. ska bli skönt o somna i en nybäddad säng! :D

Imorgon, ska jag åka in till stan och se om man kan få tillbaka pengarna för biljetterna till norge..
hoppas hoppas hoppas.. :)

Sedan blir det fotbollsträning på kvällen.. om jag orkar imed min förkylning :(

menmen.. detta var absolut inget roligt inlägg idag, ni får ursäkta.

/ Lillanilla.                      nittonhundraåttioåtta.


Kommentarer
Postat av: malle

vem kan det vara som är så snäll kanske hans :)

2009-10-06 @ 14:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback