Städning, Tvättning och Packning.

Hejhopp!

Nu var det Måndag igen och denna helgen även över.

I Fredags, ringde dom från jobb och hade kris så självklart ställde jag upp :)
Jobbade först från 8-15, sedan tog jag mig upp till stan och mötte sofia. ♥

Sedan åkte vi bara hem till henne och snacka skit. :)
Vi stack sedan ner till maxi o inhandla gott inför vårt fredagsmys.. hihi.

Sedan åt vi god middag med hennes familj och planera inför Magaluf 2010!! :D
" Nästa år ska vi göra om det, fast bättre! ;) "

Jag landa hemma i min säng vid 1 tiden och sen ringde en full bernt.. haha :)
Alltid lika kul o höra på honom när han babblar om allt!

& i Lördags, tog jag det lugnt hela dagen typ.. och sen under kvällen kom jennifer hit.
Vi hade updatesamtal om allt möjligt och sen bara mös vi.. du är bäst darling! ♥

& i Söndags.. gjorde jag inget spec under dagen, tvätta lite inför norge :)
Sen hade jag söndagsmiddag med mamma och pappa.. myys!

Sedan åkte jag hem till caroline på lite söndagsmys.. underbart.
Vi hyrde film och bara mös.. helt underbart helt enkelt. ♥

& idag, (måndag.) har jag tillbringat dagen hemma.. med att städa, tvätta och packa.
Jag älskar att packa när man ska ut och resa.. det är fan great! :D

Annars då.. veckan bjuds på packning och såhär bara.. sen gittar jag på torsdag ju, wiho! :D

menmen.. jag lovar här och nu på hedersord att uppdateringen SKA bli bättre.. haha!

Nu återgår jag dock till msnrutan.. nattinatti peeps.

/ Lillanilla.                when love takes ooooover '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback