Sammanfattning om veckan.

Tjena.

I Onsdags, sov jag länge.. tills 12, lala :D

Sedan duscha jag och fixa mig.. därefter åkte jag in till stan.
Träffade Sofia vid 4 tiden, sen gick vi och fika och sådär, myys!

Vid halv 6 stack hon och träna och då gick jag en liten runda i stan bara :)

Därefter träffa jag upp Caroline, så gick vi och tog oss en lång kvällsfika.
Du är bäst darling! ♥

Var hemma i lagom tid till Grey's! :D
Underbara serie.. och på tisdag börjar Despan.. wiho!

& i Torsdags, ringde jobb.. hann inte ens gå 1 vecka, haha!
Hur som helst, stack jag in och jobba mellan 10-16.

Sedan mötte jag upp Gummsi i stan så fxa vi våra biljetter inför MIF ikväll. (fredag.)
Vi käkade sedan och begav oss hemåt.

Sedan på kvällen träna jag, urkass träning menja.. usch!
Bara 2 matcher kvar nu sen är serieskiten över.. äntligen.

Idag, Fredag så vakna jag vid 8.. ville dö :( usch!

Sedan duscha jag och fixa mig och stack vidare och fick mina naglar fixade. :)

& sen har jag hämtat min systerson från dagis idag och nu sitter jag här.

Ska börja fixa mig nu så smått för snart kommer Gummsi hit :D
Så ska vi ta någon drink innan vi ska bege oss vidare in till arenan för att se MIF ikväll. :)

Sedan efter matchen, blir det utgång för fulla muggar idag.. iih!

Menmen, trevlig fredag mina vänner.

/ Lillanilla.                     20 dagar kvar.. can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback