Long time no see.

Tjenare!

Nu var det några dagar sen jag skrev igen.. bloggtorka.nu :p haha!

Anyways, i Torsdags.. var det min moders dag.. firade henne mer eller mindre hela dagen.
Congratz mami ♥ så det blev gäster och sådär under dagen och kvällen.

& I Fredags, slappa jag hela dagen typ.. :)
Sedan vid 4 tiden kom gummsi hit aka nathalie om folk inte hänger med ^^
Så fixa vi oss och tog oss någea drinkar, lala. myspys ♥

Sedan vid hal 7 tog vi taxi tillsammans med måsen in till arenan för att kolla MIF.
Där mött vi sedan upp caroline med. :)

Matchen i sig var väl ingen höjdare direkt.. haha, men tre poäng som tre poäng ändå! :D
Vilket man var tvungen att fira, såklart. ;)

Efter matchen tog vi en taxi hem till martin där lite av grabbarna osv befann sig, :)
Allt var jättetrevligt förutom några super gb's som verkligen inte platsa där.. haha, usch!

Så vid 1 eller något var vi inte direkt utgångsugna så jag, gummsi, nemo och christoffer stack till donkan!
Fyllemat är ju alltid kvällens höjdare ;) lala.

När jag landa hemma i min säng var jag trött och mätt.. haha :)
Ringde till norge aka bernt för att säga gonatt och sen somna jag gott.

I Lördags, vaknade jag och var reedigt bakfull.. fyfasiken! :p men det är sånt man får ta.
Sen kom gummsi hit så gick vi hem till måsen en stund och snacka skit typ. :)

Sedan bestämde vi oss för att ha en redig myskväll.. us single girls, man får ju passa på.. haha! ;)
Så vi körde till maxi där vi handla maud och en massa godsaker inför kvällen.

DOCK svek måsen oss genom att handla pizza istället vilket jag kallar för m e s.. haha ! :D
Så jag och gummsi fixade våran egen mat vilket blev sinnesjukt gott.. lala.

Sedan hade vi mycket terapisamtal, vilket behövdes.. och sen såg vi matchen.
KATTA, är det rätta ordet.. det är faktiskt första gången jag skämdes för att vara svensk.. fyfan!
& domaren.. visst, solklar offside när det gällde henkes mål men FAN HELLER att bollen va utanför linjen för zlatan sköt.
Blir så jävla irriterad när jag ser sånt.. så handlar det inte längre om fotboll utan om länder domaren vill ha fram i VM.

Hur som helst, fick jag dampat av mig lite sedan såg vi på film.
Tack för en supermysig kväll tjejer, ni är underbara. ♥

& i Söndags, vaknade jag vid 10 tiden.. käkade frulle och sådär.
Sen vid halv 12 tog jag bussen in till stan sen hämta anne&david mig :)
Så körde vi vidare till samlingen inför vår sista match, borta mot kävlinge.

& idag får man veta saker.. trodde alla var eniga om ännu en säsong och leverera men TYDLIGEN inte!
Oh, får spel helt enkelt.. usch och tvi!

Anyway, sedan under kvällen gjorde jag inte så mycket.. såg film och sådär bara. 
Mina föräldrar har ju varit bortresta under kvällen så man har ju varit lite ensam..
Men nu är dom hemma igen, vilket är superskönt :D hihi.
Förresten, har dom firat bröllopsdag i helgen.. congratz, love you alot! ♥

Idag då, Måndag.. har jag sovit ut och sådär.. sen bara umgåts med päronen :)
Rensat garderoben har jag också hunnit med.. cred? tacktack.
Nu ska det inhandlas mycket höst och vinterkläder OCH skor.. you gotta love it!

Just nu sitter jag bara här och tänker en massa.. folk säger; Älska varje dag.. men whatever.
Om jag ska vara helt ärlig önskar jag att vissa dagar inte ens existera.. usch!

Nu ska jag iallafall ta mig i kragen och avsluta med något positivt..
Om 10 dagar åker jag till norge, ÄNTLIGEN.. som vi har längtat, right? ♥ hihi.

Dags för sängen.. sov gott och jag lovar att uppdateringen ska bli bättre! :)

/ Lillanilla.                it's you and me baby '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback